خطر ساندیس ایرانی در بیروت!

دفاع نیوز-جنبش سبز اسراییل در چندمین  بیانیه خود آورده است که هیچ گاه تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نمی شود و حضور منکر هلوکاست در لبنان را فاجعه ای بشری خواند.

در این بیانیه آمده است :

جلو جلو و پیشاپیش و البته پساپیش می گوییم جمعیتی که به استقبال احمدی نژاد خواهد آمد فتوشاپه! کلیپه ! دروغه! اصلا مگه لبنان جمعیت داره ! ما خودمان آنها را کشتیم و بمباران کردیم تا حقوق بشر رعایت شود دیگر کسی نمانده است  پس جمعیت از کجا می خواهند بیاورند . حتما با اتوبوس از ایران آدم می خواهند بیاورند!

مردم هوشیار لبنان آگاه باشید، حزب الله به تبعیت از جمهوری اسلامی به  توزیع وسیع کیک و ساندیس ایرانی در خیابانهای بیروت پرداخته است که مردم را به زور به خیابان ها بکشانند تا در مراسم استقبال از احمدی نژاد حضور به هم رسانند.

آی مردم آزاده دنیا ما شصت سال است داریم به منطقه خدمت می کنیم و این آقا آرزو می کند ما از روی زمین محو شویم! این درست است آخر بیاید در کشوری بیخ گوش ما و باز یک عالم حرف پشت سر ما بزند و ما هیچ کاری نتوانیم بکنیم. عمق فاجعه آنجاست که این مخالف حقوق بشر اسراییلی می خواهد با مردی  دیدار کند که چند سال است ما را عاصی کرده است.

سید حسن نصرالله کم بود  بشار اسد کم بود که حالا  احمدی نژاد هم اضافه شد!

آی مدافعان سبز پوش حقوق بشر که با شکستن شیشه و آتش زدن سطل زباله حقوق بشر را و مدنیت را و دمرکراسی را به نمایش گذاشتید! چرا خفه خون گرفته اید و داد و بیداد نمی کنید! چرا گذاشتید این مرد با این سابقه سیاه در توهین به دوستان شما یعنی ما ! به لبنان بیاید؟

شما مگر به باراک نمی گفتید اوباما اوباما تو با مایی یا اونا؟ خوب با شماست و ما هم با اون ،پس ما هم با شما هستیم! ولی این رسمش نیست!

پس کجایند آنها که در روز قدس تهران برای ما شعار می دادند نه غزه نه لبنان؟ پس کجایند مدافعان حقوق بشر آمریکایی و اسراییلی؟ ما این همه بخاطر ندای شما اشک ریختیم، حقمان این است؟ ما به فکر رای شما بودیم، هر کار می شد کردیم تا رای نیاورد تا شما با ما دوست شوید ، حق مان این نیست که بفرستیدش کنار گوشمان آبروی نداشته ما را هم ببرد!

باز هم می گوییم که هیچ کس در لبنان منتظر احمدی نژاد نیست. این عکس های خیابان های تهران است، نه اصلا خیابان های تهران هم  نیست ، اصلا خیابان نیست، اصلا عکس نیست، شما توهم کردید که دارید عکس می بینید، همین الان های خیابان های لبنان پر است از مخالفان احمدی نژاد!

خیابان های لبنان

این هم شبکه المنار نیست. تابلو فتوشاپه

شبکه المنار

http://www.moqawama.org/

سایت حزب الله بر خلاف حقوق بشری که ما تعریف کردیم عکس احمدی نژاد را بالای صفحه خود زده است!


بنده ی خدایی کامنت برایم گذاشته بود پر از مهر و محبت و ادب مرد به زدولت اوست و زنده باد مخالف من و گفتگوی تمدن ها و خلاصه از همین حرف های روشنفکرمآبانه که قسمت آخرش را می گذارم در پی نوشت که شما هم استفاده بکنید:

آخه بچه بسیجی

منتظر روزی باشید که جنازهاتان بر روی درختان پایتخت آویزان است .

تنفر مردم از خودتون رو نمی بینید . نابودتون می کنیم . رحمی نخواهد بود .

جنبش سبز

+ نوشته شده توسط محمد حسین زاده در پنجشنبه 15 مهر1389 و ساعت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد